Ранній розвиток дитини

Ранній розвиток дитини – це основа системи освіти, створення сприятливих умов для розвитку малюка.

Заняття з дітьми від 1 до 3 років побудовані на базі розвиваючих цікавих і результативних методик раннього розвитку дітей: М. Монтессорі, Желєзнових, Нікітіних, Глена Домана, Н.А. Зайцева. Кожна дитина - талановита і творча особистість. У ранньому віці малюк набуває величезну кількість навичок і вмінь.

За допомогою методики Монтессорі дитина розвиває мислення (творче і логічне), увагу, пам'ять, уяву, моторику.

Використання розвиваючих ігор Нікітіних, у дошкільній освіті, дають можливість активно мислити, поступово і самостійно вирішувати завдання, розширювати творчі здібності дитини.

Методика Глена Домана акцентується на розвиток зорової пам'яті малюків за допомогою спеціальних стимульних матеріалів.

Навчання за методикою Н.А. Зайцева - це таблиці складів і арифметичних дій, іграшки, що видають різні звуки, музичні інструменти, кубики з розрізними картинками, пазли, будівельні набори. В основі методики навчання Зайцева лежить ідея про те, що елементарною частинкою мовлення є склад.

Методика розвитку музичних здібностей - Желєзнових, корисна для всебічно гармонійного розвитку особистості малюків. Пісеньки-інсценівки розвивають музичний слух, ритм і пам'ять, активну мову, емоційність, уважність, навички дрібної і великої моторики, а також здатності до сприйняття інформації і концентрації уваги.

Заняття для дітей цього віку є найбільш насиченими та різноманітними, один вид діяльності інтенсивно змінюється іншим, що не дає малюкам нудьгувати і втратити інтерес до подій. Дитина буде грати, розважатися, спілкуватися зі своїми однолітками і в той же час отримувати знання.

На занятті малюки разом з батьками грають в різні ігри, спрямовані:

  • на розвиток пізнавальних процесів (пам'яті, уваги, мислення, уяви);
  • сенсорний розвиток (орієнтування в кольорі, формі , величині та інших властивостях предметів);
  • розвиток дрібної моторики і кистей рук;
  • розвиток мовлення (лексико-граматичної, фонетико-фонематичної організації мови);
  • розвиток творчої активності (малювання, ліплення, аплікація).

Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості

В. А. Сухомлинський.