Музика

Музика є провідником у світ звуку, ритму, гармонії. Музика - відноситься до одного з сильно діючих і багатих засобів естетичного виховання. Постійне спілкування з музикою пробуджує в людині гостру спостережливість не тільки до звучання природи, а й розвиває вміння асоціювати різні явища навколишнього світу.

Використовуючи в роботі з дошкільнятами методику Карла Орфа «Музика для дітей» педагог розкриває музичні таланти кожної дитини через імпровізацію в музиці і русі. Під час навчання грі на простих музичних інструментах, таких як цимбали, маракаси, дзвіночки, трикутники, ксилофон, металофон, діти самостійно шукають всередині себе музикантів.

На музичних заняттях за методикою Карла Орфа створюється атмосфера ігрового спілкування, де кожна дитина нарівні з дорослим може проявити свою індивідуальність.

Музичні заняття в «Active Child School» спрямовані на розвиток:

  • музичного слуху і голосу;
  • почуття ритму;
  • творчості та імпровізації;
  • сприйняття цілісної пісні (музика, слова);
  • уяви.

Єдина структура занять допомагає дітям добре орієнтуватися в новому матеріалі, творити, створювати образи і радіти успіхам.

Заняття включають в себе:

  • розучування пісень;
  • музично-дидактичні ігри;
  • гра на музичних інструментах;
  • слухання музики;
  • музично-ритмічні ігри.

Музика допомагає дитині почути, відчути розмаїття навколишнього світу, завдяки мелодії дитина вчиться пізнавати себе і близьке оточення.

Музика надихає весь світ, постачає душу крилами, сприяє польоту уяви;
музика надає життя і веселощі всьому існуючому ...
Її можна назвати втіленням всього прекрасного і всього піднесеного.

Платон