Цілі і завдання педагогічного колективу

Мета педагогічного колективу «Школи Активної Дитини» - формування індивідуальних якостей особистості дитини, емоційного благополуччя, різнобічний розвиток дитини.

Загальна мета виховання дітей дошкільного віку в «Школі Активної Дитини» досягається за допомогою вирішення конкретних завдань:

  • залучення дітей до цінностей здорового способу життя;
  • забезпечення емоційного благополуччя кожної дитини, розвиток її позитивного самовідчуття;
  • розвиток ініціативності, допитливості, довільності, здатності до творчого самовираження;
  • стимулювання комунікативної, пізнавальної, ігрової та іншої активності дітей у різних видах діяльності;
  • розвиток компетентності в сфері відносин до світу, до людей, до себе;
  • виявлення і розвиток задатків, формування на їх основі загальних і специфічних здібностей, індивідуальності особистості.

Наші педагоги приділяють велику увагу процесу соціалізації та становленню особистості дітей дошкільного віку.

Дошкільна освіта «Школи Активної Дитини» спирається на:

  • формування освітнього середовища, стимулюючого дитячу ініціативу і самостійність, творчість, свободу вибору, рухову і пізнавальну активність дітей, співпрацю дорослого і дитини;
  • використання інформаційно-комунікативних технологій для творчого та інтелектуального розвитку дітей;
  • розширення соціального простору «Школи Активної Дитини» (участь у житті соціуму).

Діяльність кожного педагога в «Школі Активної Дитини» спрямована:

  • на організацію процесу активного засвоєння знань, навичок, умінь дошкільника;
  • організацію навчально-пізнавальної діяльності дітей;
  • індивідуальний підхід до дітей, враховуючи їх можливості та перспективи розвитку.

Педагог - це творець, митець, йому відкрито найдорожче і саме крихітне - дитячі душі, які чекають тепла, доброго слова, нових знань і готові завжди відповідати взаємністю.

Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність

Б.Шоу